adatkezeléssel, irattárolással kapcsolatban, hívjon minket bizalomma!

Elérhetőségek
+ 06 1 815 3687
DOCUTÁR Iratrendező és Tároló, Szolgáltató Kft.
docutar@docutar.hu
+ 36 1 815 3600
+ 36 1 815 3692
1093 Budapest, Czuczor u. 10.
M5 Gyál Üzleti Park 2360 Gyál, Bem József u. 32.
Gyakori kérdések
Hogyan tudom bármikor elérni az irataimat?
Alkalmazottai sok időt töltenek az iratok keresgélésével?
Mennyire-személyre szabott megoldást kapok?
A Docutár Önnel együttműködve fejleszti ki a legmegfelelőbb megoldást.
Videó

DOCUTÁR Iratrendező és Tároló, Szolgáltató Kft
Iron Mountain Our Story

Adatkezelés

 

Biztonságos adatkezelésHiszünk abban, az adatok biztonsága nem csak azt jelenti, hogy meg kell védeni azokat az illetéktelenek elől. A 21. században egyre több információ keletkezik elektronikus formában, amelyek rendkívül sérülékenyek, így az adatok megfelelő kezelése nélkül a vállalata könnyen szenvedhet el végleges adatvesztést.

 

Az adatkezelés elengedhetetlen folyamat egy vállalkozás számára, mivel nagy értéket képviselnek az adatok és információk, ezért muszáj gondoskodnia arról, hogy nehogy illetéktelen kezekbe kerüljenek, vagy vesszenek el. Önnek szüksége van adatai megóvására, mi pedig azért vagyunk, hogy segítsünk.

 

Ha valami nem derülne ki ebből az írásból, és nem kap választ a kérdésére, vagy ha konkrét ajánlatra kíváncsi, akkor nyugodtan lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeken.

 

Ismerje meg a professzionális és több évtizede működő, bevált adatkezelési módszerünket, hogy tisztában legyen, hogyan is működik cége információinak megvédése és karbantartása.

Hogyan is működik az adatkezelés?

Az első lépés az adatok szakszerű begyűjtése, amelyről tájékoztatjuk az érintetteket, hogy milyen típusú dokumentumokat kérünk be és azokat milyen módon, milyen célból fogjuk tárolni.

 

Az adatkezelés természetesen magába foglalja az adattárolást is, erről is tájékoztatást illetve leírást adunk, hogy egyértelműsítsük, milyen módon lehet majd az adatokat visszakeresni és védeni.

 

Idővel valószínűleg elő fog fordulni, hogy meg kell semmisíteni bizonyos adatokat. Ez minden cégnél így van, így erről is gondoskodnunk kell. Természetesen a megsemmisítésnek is szakszerűnek kell lennie, hogy még véletlenül se juthasson illetéktelen kezekbe az értékes információk. Az adattárolás módjától függően tudunk majd tájékoztatást adni a semmisítés módjáról.

 

Az adatvédelem is aktív része munkánknak, a tárolás és a védelem ugyanolyan fontos tényező, ezért erre az aspektusra is hatalmas figyelmet fordítunk.

 

Ezek a pontok képezik az adatkezelés alapjait, de természeten még számos apró művelet segíti a munkánkat, és az Ön életét, hogy adatai tökéletes biztonságban legyenek.

Adatkezelési megoldások az Ön igényeihez igazítva

Annak érdekében, hogy Ön biztonságban tudja cége elektronikus adatait, és minimalizálni tudja egy esetleges adatvesztés során elszenvedett kárát ajánljuk külső helyszíni adatkezelői szolgáltatásunkat. A szolgáltatás keretén belül megbízható módon tároljuk biztonsági mentéseit, az Ön által számunka átadott adathordozókon. Amennyiben szüksége van a nálunk tárolt mentéseire, úgy a hétnek bármely napján, 24 órás szolgáltatás keretén belül visszaszállítjuk az Ön számára.

 

Nyugodtan keressen meg minket, ha kérdése lenne, vagy szeretné igénybe venni szolgáltatásainkat. Biztosíthatjuk, hogy munkánkat professzionális módon végezzük már évtizedek óta, és mindig az ügyfeleink igényeinek kielégítése a legfőbb célunk. Minden esetben személyre szabott megoldással fogjuk adatait tárolni, kezelni, védeni és megsemmisíteni, ha szükséges.

 

A szolgáltatás segít megvédeni kulcsfontosságú informcáióit az adatvesztéstől, mindezt egy jól tervezhető költségszint mellett.

Személyre szabott megoldást keres?

Kérjen díjtalan személyes tájékoztatást itt és most:
visszahívást kérek
Mi érdekel?