adatkezeléssel, irattárolással kapcsolatban, hívjon minket bizalomma!

Elérhetőségek
+ 06 1 815 3687
DOCUTÁR Iratrendező és Tároló, Szolgáltató Kft.
docutar@docutar.hu
+ 36 1 815 3600
+ 36 1 815 3692
1093 Budapest, Czuczor u. 10.
M5 Gyál Üzleti Park 2360 Gyál, Bem József u. 32.
Gyakori kérdések
Hogyan tudom bármikor elérni az irataimat?
Alkalmazottai sok időt töltenek az iratok keresgélésével?
Mennyire-személyre szabott megoldást kapok?
A Docutár Önnel együttműködve fejleszti ki a legmegfelelőbb megoldást.
Videó
videó, galéria - Docutár

DOCUTÁR Iratrendező és Tároló, Szolgáltató Kft
Iron Mountain Our Story

Adatkezelés

 

Biztonságos adatkezelésHiszünk abban, az adatok biztonsága nem csak azt jelenti, hogy meg kell védeni azokat az illetéktelenek elől. A 21. században egyre több információ keletkezik elektronikus formában, amelyek rendkívül sérülékenyek, így az adatok megfelelő kezelése nélkül a vállalata könnyen szenvedhet el végleges adatvesztést.

 

Az adatkezelés elengedhetetlen folyamat egy vállalkozás számára, mivel nagy értéket képviselnek az adatok és információk, ezért muszáj gondoskodnia arról, hogy nehogy illetéktelen kezekbe kerüljenek, vagy vesszenek el. Önnek szüksége van adatai megóvására, mi pedig azért vagyunk, hogy segítsünk.

 

Ha valami nem derülne ki ebből az írásból, és nem kap választ a kérdésére, vagy ha konkrét ajánlatra kíváncsi, akkor nyugodtan lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeken.

 

Ismerje meg a professzionális és több évtizede működő, bevált adatkezelési módszerünket, hogy tisztában legyen, hogyan is működik cége információinak megvédése és karbantartása.

 

Mi az adatkezelés?

 

Az adatkezelés egy rendkívül összetett fogalom. A hatályos jogszabályok pontosan deklarálják, hogy mi tartozik alá. Röviden összefoglalva minden, amely adatainkkal kapcsolatos, beleértve a begyűjtéstől kezdve a tároláson át, a továbbítás lehetőségeit és a zárolást is. Ha egy kicsit is jobban belegondolunk, hogy felgyorsult világunkban milyen mennyiségű adat keletkezik napról-napra, nem nehéz belátni, hogy az adattárolás szerepe is egyre inkább felértékelődik. Az utóbbi hónapokban, években felszínre tört adatlopással kapcsolatos botrányok pedig rávilágítottak arra, hogy az egyébként évtizedek óta elavult törvényi szabályozásokat nemzetközi szinten is felül kell vizsgálni, újra kell szabályozni és megfelelően ellenőrizni, valamint rendszerezni kell.

 

De miért tárolunk ennyi adatot?

 

Az adatok elektronikus formában történő tárolása, előállítása és hozzáférhetősége nagyban megkönnyíti a mindennapokat. Akár egy egyszerű vásárlási műveletre gondolunk, akár a globális gazdaságra, ma már a világhálón keresztül egyre több problémát tudunk digitálisan megoldani. A másik oldalon pedig a modern technológiáknak köszönhetően egyre több adatot és információt tudunk letárolni egyre kisebb méretű adattárolókon. Mindez azonban óriási kockázatot is rejt magában, hiszen ezek a tárolók megsérülhetnek, így az itt tárolt információk akár teljesen meg is semmisülhetnek. Rossz szándékú, hozzáértő személyek pedig el is lophatják ezeket az adatokat, vagy módosíthatják úgy, hogy nagyon komoly károkat okozzon.

 

Mindezek miatt elengedhetetlen a megfelelő adatkezelés

 

Bár úgy tartják, hogy a hazai infótörvény az Unióban az egyik legszigorúbb volt eddig is, az EU jogalkotói belátták, hogy az adatkezeléssel kapcsolatos jogszabályok eléggé ideje múltak és nem képesek kellően megvédeni a digitálisan tárolt információkat. Hosszú időnek kellett eltelnie, mire a modern kor kihívásainak is megfelelő új szabályozás megszületett, amelyet a köztudat GDPR néven emleget.

 

Némi türelmi idő után végül 2018 május 25-én hatályba lépett az új adatvédelmi rendelet, a GDPR, ami az egész uniós térséget érinti. Ettől a naptól kezdve jelentősen megváltoztak a szabályok az adatkezelés területén. Habár a jogalkotók egyik fő szándéka éppen a költségcsökkentés volt az érintett országokban, sokan mégis úgy tartják, hogy a szabályozás jelentős része nehezen értelmezhető, bonyolult és rendkívül költséges.

 

A leglényegesebb változtatások, amelyek a GDPR-al életbe léptek

 

GDPR kimondja, hogy ha egy szervezet vagy vállalat adatokat szeretne rólunk begyűjteni, pontos tájékoztatást kell adjanak arról, hogy milyen célból szeretnék az adatokat, hogyan fogják kezelni őket, illetve hogy kik azok, akik bármikor hozzájuk férhetnek.

 

Adatkezelési megoldások az Ön igényeihez igazítva

Annak érdekében, hogy Ön biztonságban tudja cége elektronikus adatait, és minimalizálni tudja egy esetleges adatvesztés során elszenvedett kárát ajánljuk külső helyszíni adatkezelői szolgáltatásunkat. A szolgáltatás keretén belül megbízható módon tároljuk biztonsági mentéseit, az Ön által számunka átadott adathordozókon. Amennyiben szüksége van a nálunk tárolt mentéseire, úgy a hétnek bármely napján, 24 órás szolgáltatás keretén belül visszaszállítjuk az Ön számára.

 

Nyugodtan keressen meg minket, ha kérdése lenne, vagy szeretné igénybe venni szolgáltatásainkat. Biztosíthatjuk, hogy munkánkat professzionális módon végezzük már évtizedek óta, és mindig az ügyfeleink igényeinek kielégítése a legfőbb célunk. Minden esetben személyre szabott megoldással fogjuk adatait tárolni, kezelni, védeni és megsemmisíteni, ha szükséges.

 

A szolgáltatás segít megvédeni kulcsfontosságú informcáióit az adatvesztéstől, mindezt egy jól tervezhető költségszint mellett.

Személyre szabott megoldást keres?

Kérjen díjtalan személyes tájékoztatást itt és most:
visszahívást kérek
Mi érdekel?