Ajánlatkérés menete
- Az ajánlatkérés beérkezését követően, munkatársaink az ajánlat elkészítéséhez szükséges adatok pontosítása érdekében, 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
- Amennyiben a kezelendő iratok mennyiségéről és a jelenlegi tárolás módjáról nincs pontos információjuk, úgy ingyenes helyszíni felmérést biztosítunk mindezen információk begyűjtésére.
- Igény esetén kötelezettségmentes, személyes találkozó keretein belül is bemutatjuk szolgáltatásainkat, munkafolyamatainkat.
- Munkatársaink a rendelkezésre álló információk alapján elkészítik a személyre szabott árajánlatot, amely külön bontásban tartalmazza az első beszállítás költségeit, a havi tárolási díjat illetve az egyéb szolgáltatásaink költségeit.
- Az ajánlatot két munkanapon belül e-mailben elküldjük Önnek.
- Az ajánlat kiküldését követően 3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, megválaszoljuk az esetlegesen felmerülő kérdéséket és igény szerint pontosítjuk az ajánlatban foglaltakat.